۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه

در روند شکایت از وزیر شرکت خواهم کرد


بعد از مدت ها بلاتکلیفی و یاس، دفتر مهاجرتی کنپارس اعلام کرده که قصد دارد از وزیر مهاجرت شکایت کند.
به نظر من که هم الان هم پرونده ام راکد است، شرکت در این شکایت نه تنها ضرری ندارد که منفعت هم خواهد داد.
به نظر حقیر بهتر است دوستانی که در گروه 38 شغلی هستند در این برنامه مشارکت کنند.

مسلما هرچه تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد احتمال موفقیت نیز بیشتر خواهد بود واز طرف دیگر هزینه بررسی ها هم کاهش می یابد.
ضمنا از یکی از دوستان شنیده ام که خانم امیر سلام هم قصد شکایت مشابه از وزیر مهاجرت را دارند که هم جای تقدیر است وهم گله که ای کاش وکلای مهاجرتی به صورت متحد تر در این روند شرکت می کردند.
از آقای دکتر مختاری هم کمال تشکر را دارم و مطمئن هستم پیروزی ایشان در این پرونده حقوقی علاوه بر اجر اخروی موجب افزایش هرچه بیشتر مشتریان شرکت او نیز خواهد شد.
آیا می دانید که شما هم می توانید در شکایت از وزیر با ما سهیم باشید(حتی اگر وکیل مهاجرتی شما شخص دیگری غیر از کنپارس است یا حتی اگر وکیل هم نداشته اید)؟

۱ نظر:

  1. من هم شرکت می کنم.
    دیروز با دفتر کنپارس تماس گرفتم وهماهنگ کردم.
    از وکیلم هم پرسیدم که آیا می توانم از طریق وکیل دیگری اقدام کنم و پاسخ داد که اشکالی ندارد.

    پاسخحذف