۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

مسافرت مجازی به کانادا و آموزش زبان



اگر قصد تقویت لیسنینگ دارید
اگر قصد مسافرت مجازی به شهرهای کانادا را دارید
اگر دنبال روشی رایگان برای زبان آموزی هستید

به شما 
کانال تراول را پیشنهاد می کنم.
این شبکه م-ا-ه و.ا.ر.ه.ا-ی  همه روزه برنامه های زیادی به زبان انگلیسی در باره کانادا پخش می کند.
برای آگاهی از جدول پخش برنامه ها می توانید از تله تکست این شبکه استفاده کنید یا به سایت آن مراجعه کنید
جدول برنامه های این هفته همراه با مشخصات دریافت را به صورت پی دی اف در آورده ام واگر دوستان وبلاگ نویس مایل بودند با ای میل برایشان ارسال خواهد شد.

۱۳ نظر:

  1. سلام.اين كانال پوليه؟؟اگه نه مي شه فركانسش بگيد چيه؟؟

    پاسخحذف
  2. این کانال اگرچه پولی است ولی در ایران با رسیورهای آپگرید شده به راحتی باز می شود.
    فکر کنم باید رسیورتان را آپگرید کنید

    پاسخحذف
  3. مي شه فركانسش بگيد چيه؟

    پاسخحذف
  4. 12111
    ماهواره سیریوس
    افقی
    27500

    پاسخحذف
  5. سیاوش خان تافل قبول شدی؟ mcce میخونی؟ به نظرت با ایندو میشه carms داد نه؟ سخته قبولی؟

    پاسخحذف
  6. hi dear anonymous!
    my toefl score was 90 and it seems to be low for medical practitioners.on the other hand I changed my mccee schedule.These days actually I am very bored and feel some kinds of sadness because of prolonged immigration process and the death of my mother-in-low.I hope that with taking toefl and mccee I could be able to find a job.this is my real goal at first.
    Siavash

    پاسخحذف
  7. سیاوش جان ممنون جوابمو دادیو تسلیت میگم برای مادر خانمت.
    سیاوش جان امیدوار شدم میشه با تافل و mcceکار پیدا کرد؟
    خواهش میکنم راهنماییم کن. یعنی میشه؟
    ممنون ممنون

    پاسخحذف
  8. اقا سیاوش شما هدفتون تورنتو دیگه نه؟

    پاسخحذف
  9. سلام سیاوش خان
    تسلیت عرض میکنم......غم آخرتون باشه....

    ما که ماهواره هاتبرد داریم، پس نمیتونیم این کانال رو داشته باشیم؟ من واقعا دنبال یه کانال کانادایی هستم ولی انگار کشور به این بزرگی یه کانال تو ماهواره برای خودش نداره! الان هم هر روز روزنامهvancouver sun رو میخونم. ولی خوب اگه یه کانال ماهواره بود خیلی بهتر بود....

    پاسخحذف
  10. ممنونم

    همانطور كه نوشتم در هاتبرد نيست ودر سيريوس است.
    كانال زيبايي است كه برنامه مسافرت به كشورهاي مختلف را پخش مي كند و مختص كانادا نيست اما بعضي روزها از كانادا هم برنامه دارد.

    پاسخحذف
  11. هدفم هنوز مشخص نيست . احتمالا در ابتدا وارد تورنتو مي شوم و بعد از اندكي پرس وجو وجا افتادن،به شهرهاي كوچكتر كه بتوانم كار مرتبط پيدا كنم خواهم رفت.البته تصميم گيري را به بعد از ورود موكول كرده ايم چون بچه بزرگترم بايد كالج برود ونمي دانيم در شهر كوچك اين امكانات هست يانه.

    پاسخحذف
  12. siavash jan shenidam pezeshk
    ha ba gereftan mccce mitonan to matab bazi doctoraii ke lisense daran zire nazareshoon kar konan , doroste?

    پاسخحذف
  13. سلام من مهروز هستم
    الان ایران هستم میخوام برای گرفتن ویزای پرستار سرخانه(live in caregiver)در مونترال اقدام کنم. به یه employer سالمند احتیاج دارم و یا شخصی که واجد شرایط باشه و یک اتاق بهم اجاره بده و یک قرارداد سوری پرستار سرخانه با من ببنده تا من بتونم ویزا بگیرم.
    لطفا اگه کسی رو سراغ دارین به من اطلاع بدین
    mahrooz_a@yahoo.com

    پاسخحذف