۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

کتابچه های فارسی برای ایرانیان وینی پگ

۴ نظر:

  1. سلام یک سوال داشتم که ممنون می شم اگه وقت بگذاری و پاسخ بدی...
    شما همه مدارک گواهی کارتون مهر دادگستری هم زدید یا نه ؟؟ ممنون از لطفتون

    پاسخحذف
  2. میگم لینک بعضی ها رو پاک کردین، لینک من چرا نیست؟؟؟
    در ضمن من یه جایی خوندن مثل اینکه شما هم شمالی هستین. درسته؟

    پاسخحذف
  3. سلام
    بیش از یک سال از ارسال مدارک میگذره و من دقیقا یادم نیست.ولی تا آنجا که حضور ذهن دارم اصل مدارک نیاز به تایید نداشت بلکه کپی مدارک را تایید کردند.
    درمورد کپی دانشنامه وریزنمرات هم خیلی سخت گرفتند.هم مهر برجسته وهم مهر کپی برابر اصل است وهم دانشنامه باید دارای هولوگرام باشد

    پاسخحذف
  4. سلام برجلیله گرامی
    اول اینکه بنده هم شمالی هستم
    دوم اینکه
    من چیزی را پاک نکردم.
    الان کنترل کردم دیدم وبلاگتان حذف شده است
    http://mylovevancouver.persianblog.ir/
    با این حال آدرسش در پیوندهایم بود.
    آدرس وبلاگ جدیدتان را هم اضافه کردم.
    از شما عذرخواهی می کنم وامیدوارم این سهل انگاری را برمن ببخشید

    پاسخحذف