۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

دسته بندی سایت های مهاجران

سلام
با توجه به این که شرایط مهاجرت کبک تفاوت اساسی با مهاجرت فدرال دارد وبرای پیشگیری از سردر گمی خودم ودوستان، لیست وبلاگ ها وسایت های کبکی را جدا کرده ودر سمت راست وبلاگ گذاشتم.
ضمنا وبلاگ های دوستان مقیم کانادا را نیز بر اساس ایالت محل سکونت دسته بندی کردم تا اگر خواننده ای خواستار اطلاعات ویژه هر استان باشد بتواند به وبلاگ های همان استان وایالت سر بزند.
ضمنا مکانیسم این خبرخوان به نحوی است که آخرین مطالب سایت ها را نشان می دهد واگر شما وبلاگی دارید که مطلبی از آن در صفحه اول موجود نیست احتمالا به علت آن است که مطلبتان قدیمی است.به محض این که مطلب جدیدی بنویسید فورا عنوان وبلاگتان در بالای وبلاگ ها ظاهر خواهد شد. 
منتظر دریافت نظرها و پیشنهادهای شما هستم.
ممنون 
سیاوش

۵ نظر:

  1. سلام دوست عزیز کار خوبیه ولی من دوستان که در کانادا هستند و بچه های کبکی رو ندیدم رو ندیدم

    پاسخحذف
  2. سلام آقای سیاوش عزیز
    چه کار با حوصله و خوبی کردین دستتون درد نکنه آفرین - مرسی

    پاسخحذف
  3. سلام چه کار جالبی کردید حتما خیلی وقت گذاشتید هر چند وبلاگ من توش نبود اما دیدم حیفه ازتون تقدیر نشه.

    پاسخحذف
  4. لطفا وبلاگتان را معرفی کنید تا لینک آن گذاشته شود

    پاسخحذف