۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

دو سایت مفید برای تقویت لیسنینگ و آشنایی با فرهنگ کانادا



 می توانید مشترک فید  برنامه های دلخواه خود شده و آن ها را دانلود کرده ودردقایق و ساعت های مرده، نظیر ایستادن در صف،پیمودن مسیر خانه تا محل کار و ... به آنها گوش بدهید.


اگر به اینترنت دسترسی ندارید یا کمرهایتان را سفت بسته اید تا مخارج خود را( از جمله خرج اینترنت) به حداقل برسانید،پیشنهاد بعدی 
استفاده از برنامه های رادیو بین المللی کانادا است 
این رادیو بر روی فرکانس

 12597
از هاتبرد پخش می شود.
 اکثررسیورها این قابلیت را دارند که برنامه ها را روی فلش مموری ضبط کرده وبعدا در اوقات مرده به آن گوش بسپارید






۳ نظر:

  1. با سلام با وب شما از طریق پزشک مهاجر اشنا شدم و از مطالب مفیدی که قرار میدید استفاده میکنم منم پزشک عمومی هستم و امیدها به این پروسه مهاجرت کانادا بستم البته من تازه در مرحله ارسال فرمهام به سیدنی هستم یک سوال داشتم که ممنون میشم پاسخ بدیددر SCH1سوال 10که type of certificatمیخاد برای پزشک عمومی چی بنویسم؟

    پاسخحذف
  2. اگه لطف کنید پاسخ سوال بنده رو بدید بینهایت ممنون میشم

    پاسخحذف
  3. سلام

    از بابت تاخیر در پاسخ معذرت می خواهم
    حقیقتا من این فرمها را پر نکردم و همه کارها را وکیل انجام داد.به خاطر همین هیچ نظری ندارم.

    پاسخحذف