۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

مطالب امتحان ام سی سی ای ای روی گوشی موبایل شما


تحقیقات من در دنیای مجازی و واقعی نشانگر آن است که بهترین و مطمئن ترین راه برای موفقیت در امتحان ام سی سی ای ای،  استفاده از کتاب تورنتو نوتز و کتابهای خلاصه شده  مشابه است.
به شرطی که نکته به نکته ومو به مو خوانده وحفظ شود.
برای موفقیت در این امتحان تصمیم گرفتم با استفاده از نرم افزارهای مرورگر (لایتنر)تمام مطالب را حفظ کنم.
برای شروع کار بخش هایی از مطالب مبحث بیماریهای زنان از منابع مختلف (با نگاه اصلی به تورنتو نوتز و لکچر نوتز کاپلان)را بر روی گوشی ریخته ام.
در آینده نزدیک این مبحث را بطور کامل برای دانلود خواهم گذاشت.
نمونه سوالات مبحث بیماریهای عفونی زنان را برای دست گرمی از اینجا

می توانید دانلود کنید.
ایرادهای تایپی و گرامری را هم بر بنده ببخشید
اگر هم قصد مشارکت دارید می توانید نظر بگذارید تا تماس گرفته شود.

۵ نظر:

  1. salam hamkare gerami
    mitoonam beporsam matalebe toronto note ro chejoori roo gooshi rikhtin?

    پاسخحذف
  2. پاسخ

    با همان نرم افزار پاکر این کار قابل انجام است

    پاسخحذف
  3. mishe marahele kaaro tozih bedin
    albate age zahmati nist
    mamnoon misham

    پاسخحذف
  4. سلام
    ظاهرا لينكها از بين رفته مي شه مجدد آپلود كنين يا زحمت بكشين ايميل كنين . ممنون مي شم .
    draghorbani@gmail.com

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز .من فکر می کنم که شما می تونید به من کمک کنید .می خواستم بدونم که معنی cicچیست؟ممنون

    پاسخحذف